czwartek, 21 lipca 2011

Quake III Arena

0 komentarze
Quake III Arena (znany również jako Quake 3, w skrócie Q3A lub Q3), to jest wieloosobowy first-person shooter komputera i gier wideo wydane w dniu 2 grudnia 1999 roku. Gra została stworzona przez id Software i ciekawe muzyki skomponowanej przez Sonic Mayhem i Front Line Assembly. Quake III Arena jest trzecią z serii i różni się od poprzednich gier, wyłączając tradycyjne single-player elementem i skupiając się na działania multi-player.Single-player jest zamiast grać przeciwko sterowane komputerowo roboty w podobnym stylu do Unreal Tournament.

Ważniejsze cechy Quake 3 to minimalistyczny design, brakuje rzadko używanych elementów i funkcji, szerokie możliwości dostosowania ustawień odtwarzacza, takich jak pole widzenia, tekstury szczegółów i modelu wroga i zaawansowanych funkcji ruchowych, takich jak strafe i rakiet skoków.

Quake 3 jest dostępny na wielu platformach i zawiera materiały dla dorosłych. Gra została wysoko oceniona przez recenzentów, którzy, w większości, opisał grę jako zabawę i wciągające. Wielu lubi ostre grafiki i skupić się na trybie multiplayer.

Unreal 2003 Tournament

0 komentarze
Unreal Tournament 2003 i UT2003 jest w pierwszej osobie gier shooter przeznaczony głównie do rozgrywki multiplayer. Gra jest częścią serii Unreal serii gier, i to sequel gry Unreal Tournament (UT99).

Gra ustanowił rekord liczby pliki do pobrania (1,2 mln), kiedy demo została wydana, co jest odzwierciedleniem popularności oryginalnego UT [1]. Ponadto silnik gry został powszechnie dopuszczone do gry, takie jak Tom Clancy Rainbow Six serii Splinter Cell, a Armia Ameryki.

Unreal II: The Awakening został wydany jako produkt siostra do gry.

Unreal Tournament 2004

0 komentarze
Unreal Tournament 2004, znany także jako UT2K4 i UT2004, to futurystyczny first-person shooter gry komputerowej opracowany przez Epic Games i Digital Extremes. Jest to część serii gier Unreal i to sequel z 2002 Unreal Tournament 2003 i oryginalny Unreal Tournament.

Wśród istotnych zmian do mechaniki rozgrywki i prezentacji wizualnych, jednym z głównych dodatków wprowadzonych przez Unreal Tournament 2004 jest włączenie pojazdów i rodzaj gry Onslaught, co pozwala na bitwy na wielką skalę [3].

Gra posiada wszystkie lub większość z treści jego poprzednik, zastępując go na półkach sklepowych. Unreal Tournament 2004 pudełka sprzedawane w Stanach Zjednoczonych to 10 $ mail-in rabat wymogu krótkiego formularza być wypełniony i wysłany do wydawcy wraz z kopią instrukcji obsługi pokrycie Unreal Tournament 2003. Wersje sprzedawane w Wielkiej Brytanii miała podobne oferty, ale wymaga wysłania na płycie CD zabaw dla Unreal Tournament 2003 zamiast.

środa, 20 lipca 2011

Doom 3

0 komentarze
Doom 3 jest fantastyka naukowa horror gry wideo opracowany przez id Software i wydana przez Activision. Przykładem gatunku first-person shooter, Doom 3 został wydany dla systemu Microsoft Windows na 03 sierpnia 2004 [7]. Gra została później dostosowana dla Linuksa, jak również przenoszony przez Aspyr Media dla systemu Mac OS X. Developer Vicarious wizje przeniesiony gry na konsolę Xbox, zwalniając go w dniu 3 kwietnia 2005 roku. Splash Damage brytyjskich deweloperów również pomoc w projektowaniu dla elementów multiplayer w grze [1].

Gra jest restart serii Doom, pomijając historie z poprzednich gier Doom. Doom 3 jest ustawiony w 2145 na Marsie, gdzie wojskowa konglomeratu powołał naukowych obiektu badania w celu opracowania takich dziedzinach, jak teleportacja, badań biologicznych i zaawansowanej konstrukcji broni. Jednak eksperymenty teleportacji przypadkowo otworzyć wrota do piekła, w wyniku katastrofalnej inwazji demonów. Gracz, anonimowy przestrzeni morskiej, musi walczyć z bazy i znaleźć sposób, aby zatrzymać demony z piekła ataku Ziemi [8]. Doom 3 funkcje wielokrotnie nagradzany silnik gry, id Tech 4, który został licencjonowany do innych deweloperzy [9].

Gra została krytyczny i sukces komercyjny dla id Software;. Z ponad 3,5 miliona kopii sprzedanych gier, jest to najbardziej udana gra przez dewelopera na bieżąco [9] [10] Krytycy chwalili gry grafiki i prezentacji, [11], chociaż recenzentów były podzielone według odległości od gry było z oryginalnymi Doom, koncentrując się głównie na walce po prostu za duża liczba znaków wroga [12]. gra została następnie Resurrection of Evil, dodatek opracowane przez Software Nerve w kwietniu 2005 r., podczas gdy film Doom luźno oparty na serii została wydana w październiku 2005 roku. Seria nowelizacji z Doom 3, napisany przez Matthew J. Costello, zadebiutował w lutym 2008 r. [13]. Franczyzy jest, aby kontynuować Doom 4.

wtorek, 19 lipca 2011

Empire Total War - magia!

0 komentarze
Empire: Total War to turowa strategia w czasie rzeczywistym komputera taktyki gra stworzona przez Creative Assembly i opublikowane przez Sega. Piąta odsłona serii Total War, gra została wydana w Ameryce Północnej w dniu 3 marca 2009 roku, a w pozostałej części świata następnego dnia. Gra, która koncentruje się na początku epoki nowożytnej 18 wieku, został ogłoszony na Leipzig Games Convention w sierpniu 2007 roku.

Po podobnym stylu interfejsu i grać do wcześniejszych Wszystkich tytułów War, gracze wybierają współczesnej 18-ta frakcji wieku i określone w celu zapewnienia frakcji dominacji nad znanego świata przez siły wojskowe, polityka, dyplomacja, szpiegostwo i ekonomii. Chociaż element kampanii w grze jest turowa, gracze mogą bezpośrednio bitew w czasie rzeczywistym. Empire: Total War to pierwsza gra z serii, aby umożliwić bitwy morskie mają zostać przeprowadzone w czasie rzeczywistym. Oprócz standardowego trybu kampanii, gra zawiera specjalną kampanię, która śledzi rozwój Stanów Zjednoczonych z Jamestown do amerykańskiej wojny o niepodległość. Gracze mogą również brać udział w rekreacji kilka historycznych bitew z początku ery nowożytnej.

Recenzenci dał Empire: Total War pozytywnej reakcji na uwolnienie; kilku krytyków pochwalił go za jeden z najważniejszych tytułów strategii ostatnich czasów. Chwała został obdarzony dużym szerokość strategii, dokładne wyzwań historycznych i efektów wizualnych.W czasie rzeczywistym bitew lądowych, ze znacznie większego nacisku na broń prochu niż wcześniej Wszystkich tytułów wojny, miały być z powodzeniem realizowane. Krytyka skupiła się na braki w grze i na sztucznej inteligencji w czasie rzeczywistym bitew morskich, z których ostatni były postrzegane jako trudne do kontroli i koordynacji. Gra była komercyjnym sukcesem, uzupełniając listach sprzedaży w tygodniu po premierze, niemniej jednak kilka pień pracowników Zgromadzenia później skomentował problemów spowodowanych przez postrzegana wydania wcześnie.

Jak grać w Europa Universalis III

0 komentarze
Gracze mają wiele możliwości kształtowania ich krajach. Formy rządów są różne królestwa, republiki, teokracjami i plemiennych rządów. Gracze mogą wpływać na naród i społeczeństwo wartości poprzez zmianę "suwaki", takich jak wolny handel / merkantylizmu, a może zatrudniać doradców sądowych, takich jak Wolfgang Amadeusz Mozart. Wraz z postępem rozgrywki gracze mogą wybrać "idee narodowe", takich jak Liberté, Egalité, Fraternité, które dają wyspecjalizowane premie.

Aktualna wersja gry ma ponad 300 grywalnych krajów, w tym takich gigantów jak Ming w Chinach, mocarstw regionalnych, takich jak Czechy i Kazan, i małe narody ("one-prowincji nieletnich") jak na Malediwach. Bez formalnych warunków zwycięstwa, gracze czasami ustalić cele dla siebie jak podnoszenie niewielkie miasto-państwo na znaczeniu na świecie. Mapa świata zawiera kilka 1.700 prowincji i stref morskich. Wiele województw w obu Amerykach, Afryce i Oceanii nie są własnością żadnego kraju, co pozwala na kolonizację.


Ekonomia w początkach ery nowożytnej jest symulowana przez podatki i dochód z produkcji z prowincji, a także handlu. Kupców krajowych konkurować w "centrach handlowych", takich jak Wenecja i Lubeki i narodów koncentruje się na działalności handlowej (np. Holandia) cieszyć się znaczne korzyści. Narodów, które mięty za dużo waluty, lub są zbyt częste uciekanie się wydobyciem złota, są karane przez inflację. Inwestycji w technologię jest ważne w dłuższej perspektywie, gra nie korzysta z Civ stylu tech drzewa, lecz ma kilka różnych kategorii technologia, która odblokowania nowych jednostek wojskowych i budynków.
Dyplomacja jest dość szczegółowe: królewskie małżeństwa, obelgi, sojuszy, układów embarga handlowe, i tak dalej wpływać na stosunki między krajami. Gracze mogą być w stanie przejąć kontrolę nad innymi krajami pokojowo przez osobiste związki i podległość. Wczesne instytucji międzynarodowych, takich jak Świętego Cesarstwa Rzymskiego i Kurii Papieskiej symulowane są w pewnej głębokości. Każdy kraj ma swoją kulturę i religię, często źródłem jedności dyplomatycznych lub tarcia.


Linijki mieć kontrolę nad wojsk lądowych, morskich i najemników, których rekrutują. Walka jest oderwana, bez bezpośredniej kontroli nad bitew (kontrast Total War Games). Tradycji wojskowej jest konieczne dla dobra rekrutacji generałów i admirałów. Agresja (zajęcia prowincji bez uzasadnionych roszczeń) jest sprawdzany przez "badboy" systemu międzynarodowego hańby wspólne gry Paradox jest.
Gra jest bardzo historycznie szczegółowe, można grać w "wielkiej kampanii" począwszy od 1453 lub 1399, ale każdy dzień przed Rewolucją Francuską jest ważny punkt wyjścia, jak również, z historycznych liderów i krajów odpowiednio uaktualnione. Dużych imprez takich jak wojny Ligi w Cambrai są odtwarzane w ten sposób. Często gra odbiega od rzeczywistości, po wiekach w grze, z ahistoryczne wydarzenia, takie jak Portugalia kolonizacji Ameryki Północnej, lub Polska-Litwa, które przeżyły bully sąsiadów.


Gra może być zagrana dla jednego gracza lub multiplayer z graczami kontroli różnych krajów, co nie-ludzkie kraju jest kontrolowana przez własne AI.


Większość ustawienia gry są w plikach tekstowych, które można łatwo zmieniać do zmiany mapy, wydarzeń historycznych itp. Niektóre popularne modyfikacje w znacznym stopniu zmienić grę, dodając smaku historycznych, scenariusze fantasy, lub nową mechanikę gry.

Heroes III - znakomita gra starszych czasów!

0 komentarze
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (znany również jako Heroes III lub HOMM3) to turowa gra strategiczna stworzona przez Jon Van Caneghem przez New World Computing dla Microsoft Windows i wydana przez 3DO Company w 1999 roku.Apple Macintosh portu został wydany przez 3DO, a Linux portu został wydany przez Loki Software, zarówno w tym samym roku. W 2000 roku, Game Boy portu Kolor prawo Heroes of Might and Magic 2 został wydany i Dreamcast portu został odwołany. Jest to trzecia część Heroes of Might and serii Magic. Fabuła gry jest pierwsza wzmianka na całym Might and Magic VI: Mandate of Heaven i służy jako prequel do Might and Magic VII: For Blood and Honor. Gracz może wybrać grę przez siedem różnych kampanii opowiada historię, albo grać w scenariuszu z komputera lub przeciwników człowieka.

Gra jest bardzo podobne do swoich poprzedników, że gracz kontroluje liczbę bohaterów polecenia armii stworzeń inspirowany mitem i legendą. Gra jest podzielona na dwie części, taktyczne lądową poszukiwania i turowym systemem walki. Gracz tworzy armię wydatkowania środków w jednym z ośmiu typów miasto w grze. Bohater będzie postęp w doświadczeniu, angażując się w walkę z wrogich bohaterów i potworów. Warunki zwycięstwa różnić w zależności od map, w tym podboju wszystkich wrogów i miast, zbiór pewną ilość zasobów, lub znalezienie artefaktu Graala.

Gra otrzymała pakiety rozszerzeń Heroes of Might and Magic III: Armageddon Blade i Heroes of Might and Magic III: Shadow of Death, a także fanmade ekspansji zatytułowanej Heroes of Might and Magic 3 ½: W Wake of Gods. Heroes Chronicles, serii krótkie wprowadzenie gry na podstawie Heroes III silnika, wydana również. Specjalna wersja Heroes III pod tytułem Heroes III Complete, który zawiera oryginalną grę i zarówno pakiety rozszerzeń, wydana w 2000 roku.

Strzelanka - FEAR 2

0 komentarze
F.E.A.R. 2 gry zachowuje podstawowe elementy z oryginalnego, w tym slo-mo walki, sztuki walki ataki oraz ulepszone AIAd interim z oryginalnego F.E.A.R. znana była z eksploatacji w środowiskach, z osłoną filary i przewracając stoły, a wiele z tych zachowań, które zostały zatrzymane na sequel. Nowe funkcje w grze to widok żelaza celu, tworząc pokrywę obiektów pchanie i możliwość korzystania z mechów w segmentach. Project Origin posiada bardziej zróżnicowane obsady wrogów, jak i bardziej spotkania z nadnaturalnych wrogów.

F.E.A.R. 2 nie pozwalają graczowi, aby ręcznie zapisać i posiada pojedynczy zapisać do gier, które opiera się na systemie kontrolnym. Jednak gra pozwala graczowi odtworzyć na każdym poziomie z menu głównego po pierwszym ukończeniu tego poziomu.

Seria popularnego NFS

0 komentarze
Need for Speed ​​(NFS) to seria gier wyścigowych wideo opublikowane przez Electronic Arts EA i opracowany przez kilku studiów, w tym Kanady firma EA Black Box. Jest najbardziej udanych serii gier wyścigowych wideo na świecie, i jednym z najbardziej udanych serii gier wideo wszech czasów. [1] W październiku 2009 roku ponad 100 milionów egzemplarzy gier w serii Need for Speed ​​zostały sprzedane. [2]

Seria została opracowana przez kanadyjską firma Distinctive Software, który stał się znany jako EA Kanada. Seria zadebiutowała w Need for Speed ​​w Ameryce Północnej, Japonii i Europie w 1994 roku. Początkowo seria była wyłącznie dla konsol piątej generacji został wyposażony w wszystkie siódmej generacji konsol wideo gry roku 2008. Gry składają się głównie z wyścigów w różnych samochodów na różnych utworów, a do pewnego stopnia, to pościgi policyjne w wyścigach. W Japonii, seria została wydana w ciągu Drivin. Po premierze Need for Speed​​: High Stakes, przyjęła nazwę zachodniej. Od Need for Speed: Underground, seria zintegrowane dostosowania nadwozia do gry.

Simsomania

0 komentarze
The Sims jest strategicznym życia symulacji gry komputerowe opracowane przez Maxis i wydana przez Electronic Arts. Został on stworzony przez projektanta gier Willa Wrighta, znany także dla rozwoju SimCity. Jest to symulacja codziennych czynności jednego lub więcej wirtualnych osób ("The Sims") w podmiejskim domu w pobliżu SimCity.

The Sims po raz pierwszy wydany w dniu 4 lutego 2000 r. [1] W marcu 22, 2002, The Sims sprzedał ponad 6,3 milionów egzemplarzy na całym świecie, co czyni ją najlepiej sprzedającą się grą PC w historii [2]. Grze dostarczył 16 milionów egzemplarzy na całym świecie z 07 lutego 2005 [3]. od jego początkowej wersji, siedem ekspansji opakowaniach i sequeli, The Sims 2 i najnowsze sequel The Sims 3 (każdy z własnym pakiety rozszerzeń), zostały zwolnione. The Sims jest laureatem licznych nagród, w tym "Game of the Year Award" GameSpot za 2000.

Ach... to SimCity!

0 komentarze
Nie było wiele zmian, między SimCity 3000 i jego bezpośredniego poprzednika SimCity 2000 (SC2K). Zmiany te obejmowały zarówno integralną aspekty zarządzania miastem z gry, jak również graficzny i krajobraz aspekty. Te zmiany dały gry czuć znacznie różni się od SC2K.

W wzorzec, który trwa w całej serii SimCity, liczby i złożoności usług mieście wzrosła w latach SC2K i SC3K, a jakość grafiki była znacznie się poprawiła, jak również. Najbardziej zauważalną zmianą było dodanie koncepcji gospodarki odpadami. W SC3K, niegdyś miasto liczy więcej niż 1000, śmieci zaczyna odkładać, i muszą być usunięte na koszt miasta. Gospodarstw rolnych i struktur rolniczych zostały wprowadzone także, pojawiając się na dużych światła stref przemysłowych w mieście, o niskiej wartości zanieczyszczeń gruntów i wód mało. Nowej gęstości zabudowy dodano również, w sumie trzy gęstości, w porównaniu do SC2K dwa. W związku z ich ograniczoną trwałość, elektrownie zostały również podatne na zmniejszenie maksymalnej wydajności ze względu na wiek.
Pomimo, że pojęcie sąsiednie miasta został wprowadzony w SC2K, było bardzo rozwinięte w SC3K. Po raz pierwszy, gracz był w stanie wchodzić w interakcje z jego sąsiednie miasta, negocjowanie podstawowe ofert biznesowych z innymi burmistrzami, takie jak sprzedaż lub zakup wody, energii elektrycznej lub usługi gospodarki odpadami. Generują one miesięczne opłaty, która jest dodawana do lub odejmowana od gracza skarbowych, zgodnie z umowa. Anulowanie kontraktu sąsiada poniosą znaczne kary pieniężne.


Chociaż nie jest to ściśle aspekt zarządzania miastem, SimCity 3000 symuluje efekt wartości gruntów na budowę dużo bardziej realistycznie niż w SimCity 2000. W SC3K, wartość ziemi tworzy bardzo wyraźny dzielnic, które zwykle zawierają wąskim paśmie dochodu, tworząc dobrze zdefiniowane slumsach, w środku obszarów klasy i bogatych obszarach. Wartości nieruchomości jest również uzależniona od efektu centrum miasta, gdzie budynki, które są w centrum miasta mają wyższe wartości gruntów i te budynki na granicach mają niższe wartości gruntów.